Nu ai nici un produs in cos.

Intra in

Branduri de succes, viziune clara, oameni uimitori

Valorile Companiei

  • WE CHALLENGE
  • WE CREATE
  • WE COOPERATE
  • WE CARE
  • WE DELIVER
  • WE GROW

Job-uri disponibile

Agent call center - locatii: Bucuresti, Ploiesti, Targu Mures

Cerinte:

  • Esti la inceput de drum si iti doresti o cariera in vanzari?
  • Vrei sa inveti si sa te dezvolti pe plan personal si profesional?
  • Iti doresti sa lucrezi intr-una dintre cele mai mari companii multimationale de vanzari directe?
  • Ne dorim sa cresti alaturi de noi!

Responsabilitati:

  • Preluarea si efectuarea de apeluri catre clientii companiei si propunerea de oferte adaptate nevoilor acestora.

Beneficii:

  • Pachet salarial atractiv (salariu fix + bonusuri salariale + bonuri de masă)
  • Un mediu de lucru stabil, dar si un colectiv tanar si ambitios
  • Program de lucru flexibil: part-time sau full-time
  • Servicii medicale asigurate

Shop Assistant - locatii: Bucuresti, Cluj, Oradea, Braila

Construieste-ti o CARIERA IN RETAIL!
E timpul sa faci parte din echipa noastra de vanzari TOP-SHOP si DORMEO HOME!

Cerinte:

  • Abilitati de comunicare si relationare
  • Atitudine pozitiva, proactiva, orientata catre clienti
  • Capacitate de invatare rapida si adaptare
  • Cunostinte de MS. Office

Responsabilitati:

  • Consilierea clientiilor, prezentarea produselor si a ofertelor
  • Aranjarea produselor in vitrina, in magazin si pe rafturi
  • Mentinerea ordinii si curateniei la locul de munca

Beneficii:

  • Program full-time, flexibil in ture
  • Salariu fix + bonuri de masa + bonusuri din vanzari
  • Loc de munca stabil si training-uri de dezvoltare personala si profesionala

Asistent receptie marfa depozit

Cerinte:

  • Experienta de munca in depozit reprezinta un avantaj
  • Atitudine pozitiva
  • Rezistenta la stres
  • Cunostinte in activitati comerciale
  • Capacitate lucru in echipa

Responsabilitati:

  • Receptia si verificarea mărfurilor sosite în depozit
  • Introducerea documentelor de insotire a marfii in sistemul de gestiune sau generarea lor in momentul livrarii
  • Pregătirea mărfurilor pentru expediere

Beneficii:

  • salariu motivant
  • contract de munca pe perioada nedeterminata
  • transport asigurat din:
    • Bucuresti (de la statia de metrou Pacii)
    • Traseul Ogrezeni-Bolintin Vale – Poenari – Trestieni – Ulmi - Ghionea
    • Traseul Buturugeni – Zorile – Gradinari – Tantava - Mihai Voda - Bolintin Deal
    • Traseul Mihailesti – Cornetu – Bragadiru – Rosu
  • program 8 ore: 7 - 16/ 12- 21 de luni pana vineri
  • locatie – depozit Studio Moderna (Top Shop, Dormeo, Delimano), Bolintin Deal (Complex Prologis – km 23 A1)

Contabil junior

Cerinte:

  • Absolvent ASE - Facultatea de Contabilitate/Finante;
  • Experienta: minim 1 an;
  • Cunostinte limba engleza scris si vorbit: nivel mediu;
  • Cunoştinţe aprofundate de contabilitate;
  • Cunostinte Excel: nivel mediu;
  • Persoana organizata, atenta la detalii, rezistenta la stres, cu initiativa, capabila de a lucra independent.

Responsabilitati:

  • Inregistreaza in evidenta contabila registrele de casa primite de la magazine inclusiv documentele care stau la baza cheltuielilor efectuate de magazine: facturile fiscale, chitante, bonuri de casa, deconturi angajati;
  • Verifica daca documentele primite de la furnizori respecta cerintele de forma impuse de lege, daca sunt corecte din punct de vedere aritmetic;
  • Printeaza zilnic registrele de casa si arhiveaza documentelor inregistrate;
  • Verifica registrele de casa primite de la magazine si corecteaza erorile.

Beneficii:

  • Training de specialitate;
  • Mediu de lucru tanar si dinamic;
  • Oportunitati de promovare profesionala;
  • Pachet salarial atractiv.

Despre Studio Moderna Romania

Facem parte din grupul international Studio Moderna

  • In Romania din 2002
  • 800 de angajati
  • 40 magazine proprii
  • 6 canale de vanzari 
  • TV
  • Tele marketing
  • Internet
  • MARI RETAILERI
  • 3 Call Centere
  • Targu Mures
  • Bucuresti
  • Ploiesti

Vrei sa vezi cum este la noi? Urmareste clipurile video:

Ce oferim

  • VENITURI SUBSTANTIALE
  • Invatare
  • BENEFICII
  • RECUNOASTEREA MERITELOR
  • CARIERA
  • STAGII DE PRACTICA
  • Dinamism
  • OPORTUNITATI INTERNATIONALE
  • ENERGIE
  • FORMARE
  • ATMOSFERA PRIETENOASA
  • TEAM BUILDINGURI

Testimoniale angajati

Emilia Harabagiu (29 de ani)

lucrează la Studio Moderna încă din anul I de Master

În anul I de master, am aplicat pentru jobul de Consultant vânzări prin telefon. Programul flexibil îmi permitea să ajung la cursuri, dar să acumulez şi experienţă într-o companie multinaţională. Aveam jobul aproape de facultate şi, în plus, după o perioadă am început să câştig bani frumoşi și nu am mai depins financiar de părinţi. Primul lucru pe care l-am auzit în training-ul de vânzări a fost: „Dacă reuşeşti să vinzi prin telefon, the sky is the limit”. Părea un pic exagerat, însă,mi-am dat seama, treptat, că sunt în locul potrivit pentru a creşte. În primul an am acumulat experienţă în vânzarea prin telefon, iar, în următorul an, am trecut la nivelul următor şi am avut o echipă în subordine. Am constatat că managementul oamenilor nu este deloc ceea ce învăţasem în facultate. Noua experienţă mă făcea să am mai multă încredere în mine, dar şi în compania care investea în mine.

Costin Ghiauru (28 de ani)

lucrează la Studio Moderna din 4 februarie 2009

Prima zi de muncă. Prima zi e mult spus, pentru că, după 2 ore, mi-am dat seama că e muncă și distracție la pachet. Un loc de muncă la care nu te plictisești niciodată. Când m-am angajat eram student la 2 facultăți, la zi. A fost o adevărată provocare să reușesc și cu facultatea și cu jobul. La job veneam de plăcere. Plăcerea de a discuta cu numeroşi clienți și de a le oferi cele mai atractive produse. De la o persoană emotivă căreia îi era teamă să vorbească cu oamenii, am ajuns o persoana care vorbește de plăcere în faţa mai multor oameni. Totul datorită oportunității pe care mi-a oferit-o Studio Moderna. După peste 7 ani și jumătate petrecuți în companie, a fost alegerea care mi-a marcat constructiv toată cariera. Aici poți promova ușor dacă te implici și ești serios. La mine a fost posibil după mai puțin de 6 luni în companie. Am trecut de la postul de Agent vânzări la postul de Mentor și, apoi, la poziția de Trainer. În prezent, coordonez activitatea de training la nivel de companie.

Distribuie pe:

Asistenta telefonica gratuita
x
Asistenta telefonica gratuita
Un consultant este pregatit sa raspunda intrebarilor tale legate de produsele care te intereseaza. In plus, te poate ajuta sa navighezi pe site si iti poate acorda asistenta la cumparaturi.

Te rugam sa iti treci numarul de telefon mai jos si te sunam imediat!

Apelul nu te costa nimic!

Suna-ma!