Nu ai nici un produs in cos.

Incearca

Branduri de succes, viziune clara, oameni uimitori

Valorile Companiei

  • WE CHALLENGE
  • WE CREATE
  • WE COOPERATE
  • WE CARE
  • WE DELIVER
  • WE GROW

Job-uri disponibile

Agent Telemarketing – Bucuresti, Ploiesti, Targu Mures

Cerinte:

Nu ai deloc experienta dar esti o persoana comunicativa, ambitioasa si energica?
Iti place sa vorbesti mult la telefon?
Iti atingi mereu obiectivele?
Vino si creste alaturi de noi!

Ai experienta profesionala dar vrei mai mult?
Vino si dezvolta-te alaturi de noi si poti avea o cariera de succes in vanzari si in relatiile cu clientii!

Responsabilitati:

  • Prezentarea, vanzarea, promovarea prin telefon a produselor companiei;
  • Dezvoltarea relatiei cu clientii (fidelizare, up-selling, cross-selling);
  • Participarea la atingerea targetelor de vanzari.

Beneficii:

  • Posibilitatea de a castiga cat doresti (salariu fix + bonusuri + tichete de masă);
  • Experienta valoroasa intr-o companie multinationala de vanzari directe de succes;
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata;
  • Program de lucru flexibil;
  • Traininguri, competitii si concursuri motivationale;
  • Excursii internationale cu cei mai performanti colegi;
  • Oportunitati de avansare si promovare in cariera.

Coordonator Post Productie – Bucuresti

Cerinte:

  • Bachelor’s degree in Journalism, Communication and/or Human Sciences and/or media related domain;
  • 1-3 years’ experience in TV stations, media, advertising agencies or video production (commercials, TV shows, production houses, etc.);
  • MS. Office; Premiere Pro, After Effects – beginner level;;
  • Fluency in English;
  • Creativity, ability to conceptualize ideas;
  • Good understanding of all various jobs involved in creating commercials, film, TV shows;
  • Knowledge of all aspects of video production: writing, producing, shooting, editing, sound, video graphic design, production equipment;
  • Precise attention to detail and methodical approach of work;
  • Ability to multitask and meet deadlines with strong organizational skills;
  • Diplomacy and sensitivity; excellent inter-personal skills;
  • Current knowledge of the Audio-Visual legislation, regulations, and associated procedures, including Copyright, Data Protection, Public Liability, etc. and how to comply with regulatory requirements.
  • Minimum 1 year of experience with copywriting;

Responsabilitati:

  • Create various types of TV commercials (TV shopping and prime time formats) related with target clients and company standards.
  • Develop scripts, proposals and final versions.
  • To be involved in every stage of the project, as follows (but not limited to)
  • Preparing production and post-production weekly schedule.
  • In charge of post-production projects & also making sure that all projects meat the DDL
  • Assisting and coordinating the whole editing process of the filmed materials, the graphic designs, music etc., up to the final stage.
  • Preparing script breakdowns to confirm that sufficient time and other resources have been allocated for all aspects of the production process
  • Provides logistical breakdowns of scripts, detailing all aspects of post-production requirements.
  • Coordinating end ensuring a smooth collaboration with the external Studio team/Production House– director, editor, graphic designer etc.
  • Ensure that the final outcome meets the desired quality standards

Specialist Salarizare – Ploiesti, Timisoara

 

Cerinte:

  • Studii superioare finalizate;
  • Experiență de minim 2 ani într-o poziție similară;
  • Cunoştinţe limba engleză - nivel mediu;
  • Operare MS Office (Word, Excel, Power Point);
  • Cunoștințe de operare intr-un soft de salarizare constituie avantaj;
  • Atestat Inspector resurse umane;
  • Cunoștințe solide de legislația muncii;
  • Abilități de lucru in echipă;
  • Abilitati numerice si atentie la detalii;
  • Abilități organizatorice şi de comunicare;
  • Implicare si responsabilitate;

Responsabilitati:

  • Pregăteşte şi introduce în sistemul informatic datele necesare calculului salarial;
  • Verifică corectitudinea datelor înscrise în pontaj;
  • Administrează concediile medicale, concediile de odihnă, alte drepturi de natură salarială, etc;
  • Asigură evidenţa cardurilor de masă, introducerea în sistem, comanda si distribuirea lor;
  • Eliberează adeverinţele solicitate de angajaţi, conform legii;
  • Asigură relaţia cu autorităţile statului: ITM, AJOFM, Administraţia Financiară;
  • Operează şi prelucrează în baza de date informaţii legate de personal; intocmeste fisierele de plati, si realizeaza rapoarte conform solicitarilor;
  • Intocmeste documentele specifice departamentului HR (contracte de muncă, acte aditionale, decizii de încetare, fisa postului, dosarul de personal, etc);
  • Inregistrareaza contractul individual de munca, decizia de incetare a contractului individual de munca sau orice alte modificari ale contractului individual de munca al angajatilor (acte aditionale) in Registrul General Unic de Evidenta al Salariatilor, cu respectarea termenelor legale;
  • Intocmeste rapoarte si situatii de personal, la solicitarea superiorului direct;

Shop Manager – Ploiesti, Timisoara

Daca te-ai saturat de job-uri care nu te pun deloc in valoare si iti doresti sa ai sansa sa cresti profesional, te invitam sa faci parte din echipa noastra!
Ne marim echipa si cautam colegi noi pentru magazinele noastre din tara.

Cerinte:

  • Experienta de minim 1 an in gestionarea unui magazin/unei echipe
  • Excelente abilitati interpersonale si de comunicare;
  • Orientare catre client;
  • Atentie la detalii;
  • Capacitatea de a gestiona sarcini multiple;
  • Limba engleza nivel mediu;
  • Experienta in lucru cu produse de living/dormitor/bucatarie reprezinta avantaj;
  • Cunostinte minime de contabilitate primara;
  • Studii medii/superioare.
  • Cunostinte de MS Office.

Responsabilitati:

  • Esti responsabil de toate aspectele operationale si rentabilitatea magazinului desemnat;
  • Te asiguri ca nivelul serviciilor oferite clientilor din magazin este conform standardelor companiei;
  • Asiguri implementarea tuturor campaniilor si activitatilor de vanzare din magazin potrivit standardelor companiei;
  • Monitorizezi, evaluezi si raportezi catre managerul de zona indicatorii de vanzari;
  • Asiguri si efectuezi evaluarea, instruirea si perfectionarea personalului;
  • Esti la curent cu produsele si activitatile de vanzare;
  • Gestionezi operatiunile casei de marcat, retururile si nemultumirile venite din partea clientilor;
  • Organizezi si participi la inventarierea stocului de marfa;
  • Intocmesti documentele contabile.

Shop Assistant – Satu Mare, Ploiesti, Timisoara, Oradea, Constanta, Ramnicu Valcea, Deva, Cluj, Bacau, Bucuresti, Iasi, Targu Mures, Galati

Daca te-ai saturat de job-uri care nu te pun deloc in valoare si iti doresti sa ai sansa sa cresti profesional, te invitam sa faci parte din echipa noastra!
Ne marim echipa si cautam colegi noi pentru magazinele noastre din tara.

Cerinte:

  • Abilitati de comunicare si relationare;
  • Atitudine pozitiva, proactiva, orientata catre clienti;
  • Capacitate de invatare rapida si adaptare;
  • Cunostinte de MS Office.

Responsabilitati:

  • Vanzarea/promovarea produselor companiei si consilierea clientilor in conformitate cu standardele de customer service;
  • Implementarea in magazin a campaniilor desfasurate de divizia retail;
  • Completarea actelor de contabilitate primara care decurg din activitatea magazinului;
  • Aplicarea celor mai bune practici in vederea atingerii obiectivelor lunare;
  • Participarea la inventarierea produselor aflate in gestiunea magazinului;

Beneficii:

  • Program full time, flexibil in ture;
  • Salariu fix motivant + bonuri de masa + bonusuri atractive din vanzari;
  • Loc de munca stabil si training-uri de dezvoltare personala si profesionala.

Despre Studio Moderna Romania

Facem parte din grupul international Studio Moderna

  • In Romania din 2002
  • 800 de angajati
  • 40 magazine proprii
  • 6 canale de vanzari 
  • TV
  • Tele marketing
  • Internet
  • MARI RETAILERI
  • 3 Call Centere
  • Targu Mures
  • Bucuresti
  • Ploiesti

Vrei sa vezi cum este la noi? Urmareste clipurile video:

Ce oferim

  • VENITURI SUBSTANTIALE
  • Invatare
  • BENEFICII
  • RECUNOASTEREA MERITELOR
  • CARIERA
  • STAGII DE PRACTICA
  • Dinamism
  • OPORTUNITATI INTERNATIONALE
  • ENERGIE
  • FORMARE
  • ATMOSFERA PRIETENOASA
  • TEAM BUILDINGURI

Testimoniale angajati

Emilia Harabagiu (29 de ani)

lucrează la Studio Moderna încă din anul I de Master

În anul I de master, am aplicat pentru jobul de Consultant vânzări prin telefon. Programul flexibil îmi permitea să ajung la cursuri, dar să acumulez şi experienţă într-o companie multinaţională. Aveam jobul aproape de facultate şi, în plus, după o perioadă am început să câştig bani frumoşi și nu am mai depins financiar de părinţi. Primul lucru pe care l-am auzit în training-ul de vânzări a fost: „Dacă reuşeşti să vinzi prin telefon, the sky is the limit”. Părea un pic exagerat, însă,mi-am dat seama, treptat, că sunt în locul potrivit pentru a creşte. În primul an am acumulat experienţă în vânzarea prin telefon, iar, în următorul an, am trecut la nivelul următor şi am avut o echipă în subordine. Am constatat că managementul oamenilor nu este deloc ceea ce învăţasem în facultate. Noua experienţă mă făcea să am mai multă încredere în mine, dar şi în compania care investea în mine.

Costin Ghiauru (28 de ani)

lucrează la Studio Moderna din 4 februarie 2009

Prima zi de muncă. Prima zi e mult spus, pentru că, după 2 ore, mi-am dat seama că e muncă și distracție la pachet. Un loc de muncă la care nu te plictisești niciodată. Când m-am angajat eram student la 2 facultăți, la zi. A fost o adevărată provocare să reușesc și cu facultatea și cu jobul. La job veneam de plăcere. Plăcerea de a discuta cu numeroşi clienți și de a le oferi cele mai atractive produse. De la o persoană emotivă căreia îi era teamă să vorbească cu oamenii, am ajuns o persoana care vorbește de plăcere în faţa mai multor oameni. Totul datorită oportunității pe care mi-a oferit-o Studio Moderna. După peste 7 ani și jumătate petrecuți în companie, a fost alegerea care mi-a marcat constructiv toată cariera. Aici poți promova ușor dacă te implici și ești serios. La mine a fost posibil după mai puțin de 6 luni în companie. Am trecut de la postul de Agent vânzări la postul de Mentor și, apoi, la poziția de Trainer. În prezent, coordonez activitatea de training la nivel de companie.

Prelucrare date in scopuri de recrutare

Prin aplicarea la anunturile de angajare ale Studio Moderna, sunteti de acord ca datele dumneavoastra personale (nume si prenume, adresa, telefon, email, data si locul nasterii) sa fie prelucrate de SC STUDIO MODERNA S.A., cu sediul in Bucuresti, Splaiul Independentei nr 319L, Cladirea Paris, Corp A1, parter, sector 6, CUI 15065733, inregistrata la Registrul Comertului J40/12581/2002, operator de date cu caracter personal inregistrat la ANSPDCP sub nr. 327. Prelucrarea va avea ca scop stocarea datelor in baza de date si procesarea acestora in scopuri de recrutare.

Prezentul acord este valabil pe o perioada nelimitata, pana la eventuala sa revocare. Pe perioada procesarii beneficiati de drepturile prevazute de legea 677/2001 cat si de Regulamentul UE 2016/679, beneficiati de dreptul de acces, de rectificare sau stergere a datelor, restrictionare a prelucrarii, de a va opune prelucrarii precum si a dreptului la portabilitatea datelor, dreptul de a formula plangeri in fata autoritatii de supraveghere a prelucrarii datelor cu caracter personal. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la adresa societatii mentionata mai sus cat si la adresa dpo.ro@studio-moderna.com. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei si autoritatii locale ANSPDCP.

Distribuie pe: